170 pracowników zajmie nowe pomieszczenia w biurowcu przy ul. Spokojnej 2. W nowej siedzibie urzędu działa już Urząd Stanu Cywilnego, Biuro Obsługi Inwestorów oraz Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Do czerwca ze starego budynku przy ul. Leszczyńskiego 20 przeniosą się kolejne wydziały: Spraw Administracyjnych, Zdrowia i Profilaktyki oraz Biura Prawnego.

Jako pierwsi pracę w nowej lokalizacji tydzień temu rozpoczęli pracownicy Biura Obsługi Inwestorów oraz Biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów (dotychczas przy ul. Wieniawskiej 14). Do nowej lokalizacji przeniósł się także Urząd Stanu Cywilnego, w którym aktualnie mieszkańcy mogą osobiście załatwić dwie sprawy – dokonać zgłoszenia urodzenia dziecka i sporządzić aktu zgonu. To jedyne czynności (oprócz odbioru dowodu osobistego), które urząd prowadzi w stanie epidemii w sposób bezpośredni.

Wydziały i biura zajmą II piętro budynku przy ul. Spokojnej 2. Wynajmowana przez urząd powierzchnia to 3,2 tys. mkw., w tym przestronna sala do obsługi klientów. W kondygnacjach podziemnych znajdują się pomieszczenia przeznaczone na magazyn oraz na serwerownię.

Od marca w nowym budynku trwały prace wykończeniowe, wyposażenie pomieszczeń w meble biurowe, krzesła i regały, podłączenie systemów i sieci teleinformatycznych. Ostatnim etapem przeprowadzki było oznakowanie budynku. Nowa siedziba urzędu bez barier architektonicznych i komunikacyjnych jest przystosowana dla osób z niepełnosprawnościami.

Docelowo ze starego biurowca przy ul. Leszczyńskiego 20 mają wyprowadzić się wszystkie wydziały. W jego miejscu powstanie nowy budynek z ponad 6,3 tys. mkw. powierzchni biurowej, który będzie, razem z biurowcem przy ul. Wieniawskiej 14, jedną z dwóch głównych lokalizacji urzędu.

Fot. Urząd Miasta w Lublinie

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments