Już ponad tysiąc lublinian skorzystało z LUB*JE, czyli aplikacji i portalu, który służy mieszkańcom do zamawiania jedzenia z lubelskich lokali gastronomicznych. Aplikacja wystartowała z początkiem sierpnia.
– Średnio w ciągu tygodnia zgłasza się do nas z własnej inicjatywy od 5 do 8 restauracji. Oczywiście my sami także rozmawiamy z gastronomami w Lublinie. W kolejce do wdrożenia do systemu czeka teraz 7 podmiotów, a z kolejnymi ustalamy warunki współpracy. Zaczynaliśmy z 20 restauracjami, teraz w LUB*JE jest 46 różnych podmiotów serwujących dania przeróżnej kuchni – mówi Piotr Tyczyński, manager LUB*JE. – Cieszymy się, że w tej chwili niemal każdy znajdzie coś dla siebie. Można u nas zamówić pizzę, kuchnię azjatycką, sushi, dania kuchni indyjskiej, klasyczne zestawy obiadowe, burgery, zupy, słodycze, makarony. Za chwilę pojawi się u nas znana amerykańska sieć fastfood – wylicza.
Aplikacja jest dostępna między innymi do pobrania w sklepie Google lub AppStore. Jej pomysł zrodził się podczas lockdownu z potrzeby chwili.
– Od początku z usług aplikacji skorzystało ponad 1000 lublinian. Średnio dziennie mamy 100 zamówień przez stronę bądź aplikację. Z restauracji, z którymi pracujemy dostajemy informacje o tym, że dzięki sprzedaży przez LUB*JE docierają do nich nowi klienci – zaznacza Piotr Tyczyński.
Z aplikacji, jak i portalu można skorzystać w bardzo prosty sposób. Aby skorzystać z LUB*JE wystarczy wejść na portal, wybrać czy jesteśmy zainteresowani dostawą czy odbiorem osobistym, a następnie podać adres. Po tych trzech krokach, widzimy listę restauracji, z których możemy zamówić jedzenie.
Fot. Zdjęcie poglądowe