Od poniedziałku (25 maja) zostaje wznowiona bezpośrednia obsługa klientów w Urzędzie Miasta Lublin. Dotyczy to wszystkich spraw realizowanych przez urząd. Dopuszczalna liczba osób przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie może być większa niż 1 osoba na jedno stanowisko obsługi.

Mieszkańcy zostaną bezpośrednio obsłużeni w:

4 Biurach Obsługi Mieszkańców zlokalizowanych przy: ul. Wieniawskiej 14, Filaretów 44, Franciszka Kleeberga 12A, Szaserów 13-15 – w godz. 7.45-15.15.

Urzędzie Stanu Cywilnego przy ul. Spokojnej 2 w sprawach: sporządzenia aktu zgonu w pokoju nr 287 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30 oraz w sobotę w godz. 8.00-14.00, jak i zgłoszenia urodzenia dziecka w pokoju nr 284 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30

Wydziale Komunikacji przy ul. Czechowskiej 19A od poniedziałku do piątku w godz. 7.45-14.30

Wydziale Spraw Administracyjnych: w zakresie odbioru dowodu osobistego  – w siedzibie Urzędu przy ul. Leszczyńskiego 20 w pokoju nr 5 (parter) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30, w zakresie ewidencji działalności gospodarczej – przy ul. Spokojnej 2 w pokoju nr 253 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30.

Ograniczenie liczby obsługiwanych osób

W Urzędzie Stanu Cywilnego oraz w Biurach Obsługi Mieszkańców (także w sali obsługi przy ul. Wieniawskiej 14), klienci będą obsługiwani według kolejności przyjścia. Ze względu na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa, wprowadzona została dopuszczalna liczba interesantów jednocześnie przebywających na salach obsługi w BOM: ul. Wieniawska – 18 klientów, ul. Filaretów – 6 klientów, ul. Szaserów – 5 klientów, ul. Kleeberga – 5 klientów. Liczba osób będzie na bieżąco monitorowana. W związku z trudnością z zachowaniem wymagań sanitarnych i odpowiednich odległości nie będą czynne Biura Obsługi Mieszkańców mieszczące się w placówkach pocztowych.

W Wydziale Komunikacji w najbliższy poniedziałek i wtorek (25-26 maja) w związku z centralną awarią systemu Q-Matic obsługa interesantów będzie odbywała się po wcześniejszej telefonicznej rezerwacji wizyty, natomiast od środy (27 maja) tradycyjnie z wykorzystaniem systemu kolejkowego.

W Wydziale Spraw Administracyjnych obsługa w zakresie ewidencji działalności gospodarczej w pierwszej kolejności będzie odbywała się po wcześniejszej, telefonicznej rezerwacji wizyty. Wydawanie dowodów osobistych w siedzibie urzędu przy ul. Leszczyńskiego 20 będzie się odbywało na bieżąco, według kolejności przyjścia.

W przypadku spraw załatwianych przez pozostałe wydziały czy komórki organizacyjne urzędu, gdy niezbędne będzie osobiste stawiennictwo klienta, urzędnicy proszą o wcześniejsze, telefoniczne umówienie wizyty.

W formie elektronicznej

Jednocześnie urząd przypomina, że w stanie epidemii najbezpieczniejszą drogą załatwienia spraw pozostaje forma elektroniczna lub za pośrednictwem operatora pocztowego. W 9 lokalizacjach Urzędu nadal pozostają udostępnione specjalne pojemniki w kształcie urn, w których można pozostawić dokumenty w zamkniętych kopertach. W przypadku płatności jest możliwość korzystania z Platformy Informacyjno-Płatniczej PLIP.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments