W marcu w Centrum Spotkania Kultur miało się odbyć przedstawienie pt. Tomek i Przyjaciele. Pierwotnie ze względu na epidemię koronawirusa spektakl miał zostać przeniesiony na niedzielę (20 września). Teraz wiadomo już, że odbędzie się w lutym przyszłego roku. Organizator tłumaczy, że termin przedstawienia został zmieniony ze względu na sytuację epidemiczną, a zwroty pieniędzy za bilety odbywają się sukcesywnie.
– Nie dostaliśmy ani biletów ani zwrotu pieniędzy. Nikt nie odpisuje na maile i wiadomości prywatne. Nie będziemy mogli być w ten dzień na przedstawieniu, bo nie mamy biletu, więc nie możemy go odsprzedać – pisze nam wzburzona całą sytuacją Czytelniczka.
O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy Centrum Spotkania Kultur. – Dostaliśmy właśnie wstępną informację od organizatora, że spektakl zostanie przeniesiony na 27 lutego 2021 roku, a obecnie czekamy na oficjalne potwierdzenie i będziemy aktualizować daty na naszych stronach internetowych – wyjaśnia Andrzej Goliszek, rzecznik prasowy CSK.
Biletów na spektakl nie sprzedawało CSK. – Organizator wydarzenia jest zobowiązany poinformować zainteresowanych o zmianach i możliwościach zwrotów, czy wymiany biletów. Prosimy o kontakt bezpośrednio z organizatorem spektaklu lub za pośrednictwem platform sprzedażowych, na których bilety zostały nabyte. My ze swojej strony rozmawiamy z organizatorem, żeby wszyscy widzowie jak najszybciej otrzymali stosowne informacje – zapewnia Goliszek.
Co na to organizator? – Przedstawienie w Lublinie z terminu 4 kwietnia zostało przeniesione na 20 września z uwagi na ówczesne zamknięcie wszystkich obiektów kulturalnych. Następnie jako organizator z uwagi na niestabilną sytuację epidemiologiczną w kraju i na bezpieczeństwo i zdrowie wszystkich zdecydowaliśmy przełożyć się spektakl na 27 lutego, o czym nasi widzowie zostali poinformowani za pośrednictwem maili, które zostały wysłane za pomocą systemów biletowych oraz komunikatów na stronie www oraz portalu Facebook – wyjaśnia organizator.
Jak podkreśla, zgodnie z przepisami organizator wydarzenia jest zobowiązany zwrócić pieniądze za bilety w terminie 180 dni. – W naszym przypadku zwroty sukcesywnie obsługują systemy eBilet.pl oraz Ticketmaster.pl. Ponadto osoby, które potwierdziły uczestnictwo w imprezie, nie mogły ubiegać się o zwrot środków, mogą zrobić to dopiero po zmianie terminu lub miejsca wydarzenia – podsumowuje organizator wydarzenia.