W związku z ogłoszonym stanem zagrożenia epidemicznego, od poniedziałku (16 marca) zostaje wyłączona bezpośrednia obsługa mieszkańców. Ograniczenie to nie dotyczy: zgłoszenia urodzenia dziecka, wydania dowodu osobistego oraz sporządzenia aktu zgonu. W tych sprawach pracownicy przyjmują osobiście w siedzibie urzędu przy ul. Leszczyńskiego 20.

Obsługa informacyjna urzędu będzie realizowana telefonicznie pod numerem infolinii (81) 466 1000 albo za pośrednictwem poczty elektronicznej: bom@lublin.eu.

  • Zgłoszenie urodzenia dziecka będzie przyjmowane w Urzędzie Stanu Cywilnego przy ul. Leszczyńskiego 20, pok. nr 104 (I piętro) od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.

  • Dowód osobisty będzie można odebrać wyłącznie w Wydziale Spraw Administracyjnych przy ul. Leszczyńskiego 20, pok. nr 5 (parter) od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30. W wydziale będą przyjmowane osoby, które zgłoszą się po odbiór dowodu osobistego lub z wnioskiem o wyrobienie dowodu nowego w miejsce tego, który stracił ważność lub straci w ciągu najbliższych 30 dni.

  • Sporządzenie aktu zgonu będzie realizowane w Urzędzie Stanu Cywilnego przy ul. Leszczyńskiego 20, pok. nr 205 (II piętro) od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 oraz w sobotę od 8.00 do 14.00.

Dokumenty w pozostałych sprawach należy składać:

  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) Urzędu Miasta Lublin dostępnej na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP), a w przypadku spraw związanych z rejestracją pojazdu poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą PWPW – jeśli osoba posiada konto na platformie ePUAP, profil zaufany albo certyfikat kwalifikowany,

  • za pośrednictwem operatora pocztowego,

  • w przypadku, gdy nie jest wymagany podpis – pocztą elektroniczną na adres: bom@lublin.eu.

Dla mieszkańców, którzy muszą załatwić sprawę w trybie pilnym, w 7 lokalizacjach Urzędu Miasta Lublin udostępnione zostają specjalne pojemniki w kształcie urn, w których można pozostawić dokumenty w zamkniętych kopertach. W miejscach tych będą dostępne koperty i materiały biurowe, a pomocy udzielą pracownicy urzędu. Dokumenty można zostawić w budynkach przy: ul. Wieniawskiej 14, ul. Filaretów 44, ul. Franciszka Kleeberga 12A, ul. Szaserów 13-15, ul. Leszczyńskiego 20, ul. Magnoliowej 2 (w zakresie spraw Miejskiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności), ul. Czechowskiej 19 A (w zakresie spraw Wydziału Komunikacji).

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o