Fabryka Cukierków „Pszczółka” podpisała umowę na dostawę dużej partii słodyczy z dystrybutorem ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Jeszcze w styczniu do Dubaju trafią pierwsze cukierki, które będzie można kupić w największej sieci supermarketów.
Kontrakt obejmuje dostawę całego asortymentu lubelskiej fabryki, m.in. wyrobów czekoladowych.
– Potencjał sprzedaży słodyczy na Bliskim Wschodzie jest nieograniczony. Polska sprzedaje ich ciągle stosunkowo niewiele. Tym bardziej jest to dla nas duży sukces – mówi Robert Rudnicki, prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”
Już w styczniu pierwszy kontener wyruszy do Dubaju. Cukierki „Pszczółki” trafią do największej sieci supermarketów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich.
„Pszczółka” sprzedaje swoje wyroby do ponad 20 krajów na całym świecie. Głównymi odbiorcami są Słowacja, Azerbejdżan, Litwa, Węgry oraz Niemcy. Spółka wysyła swoje produkty również do USA, Szwecji, Rumunii, Mongolii, Cypru, Czech, Jordanii czy Rosji. Poza Bliskim Wschodem, obecnie trwają zaawansowane rozmowy na temat nowych rynków zbytu m.in. w Kazachstanie.