Biuro Obsługi Mieszkańców mieszczące się przy ul. Wolskiej 11 będzie działało w tej siedzibie do piątku (27 października). Od 6 listopada rozpocznie działalność w nowej lokalizacji przy ul. Nowy Świat 38 (w sąsiedztwie Filii nr 2 WOMP).
Nowa lokalizacja będzie w pełni dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami i osób ze specjalnymi potrzebami. Obsługa klientów, tak jak w pozostałych BOM-ach, będzie się odbywała w poniedziałki od 7.45 do 16.45 oraz we wtorki, środy, czwartki i piątki w godz. od 7.45 do 15.15.
W BOM-ach załatwiane są sprawy z zakresu: dowodów osobistych, meldunków, podatków i dodatku mieszkaniowego. Przyjmowane są także pisma, skargi oraz wnioski kierowane do Urzędu Miasta Lublin, udzielane są informacje o jego strukturze, a także rodzajach i trybach załatwianych spraw. Do dyspozycji klientów będzie dostępny opłatomat.
Przypominamy również o działającej infolinii Urzędu Miasta Lublin pod numerem telefonu: 81 466 1000.
Źródło: Miasto Lublin
Fot. Miasto Lublin