MKS Perła Lublin ma drugiego sponsora tytularnego. Została nim firma FunFloor, z którą to MKS podpisał w poniedziałek (6 września) umowę. Od tej chwili piłkarki ręczne noszą już nazwę MKS FunFloor Perła Lublin.

– Z nadzieją patrzymy w przyszłość. Po tych pierwszych spotkaniach zespołu, ale też po tej dobrej atmosferze, którą mamy w zespole wiemy, że to dobra recepta na sukces. Myślę, że cele są bardzo realistyczne, czyli Puchar Polski i jak najlepsze występy w pucharach Europejskich – mówi Beata Stepaniuk-Kuśmierzak, zastępca prezydenta Lublina ds. kultury, sportu i partycypacji. – Skupiamy się na seniorach, ale chciałabym podkreślić to na czym nam jako miastu również bardzo zależy, a co MKS robi świetnie, czyli szkolenie dzieci i młodzieży – podkreśla.

– Jako FunFloor od paru latu wspieramy młode drużyny MKS-u, juniorki i młodziczki. Kiedy padła taka propozycja, żebyśmy tę współpracę rozszerzyli, to nie wahaliśmy się ani chwili. Jesteśmy z tej współpracy bardzo dumni i świetnie się ona układa – cieszy się Błażej Kalinowski, właściciel FunFloor. – Patrząc na ten zespół i sztab trenerski jesteśmy spokojni o to, że sukcesy też przyjdą. Życzymy tego nam wszystkim i kibicom. Mam nadzieję, że w tym sezonie spotkamy się wszyscy na trybunach i że złoty medal wróci do Lublina – dodaje.

Fot. Dominika Polonis

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments