Współtwórca Budki Suflera, autor wielkich polskich przebojów, Romuald Lipko ruszył na podbój rynku alkoholi. Po wódce „Jolka” przyszedł czas na piwo. „Za ostatni grosz” jest już na rynku, niebawem ma się pojawić na półkach sieci popularnych marketów.

Budka Suflera zakończyła działalność niemal równo 4 lata temu. Tworzący ją muzycy ze scen nie zeszli. Okazuje się jednak, że jeden z jej współtwórców, Romuald Lipko, ma również inny pomysł na życie po Budce. W minionym roku na rynku pojawiła się smakowa wódka „Jolka”. Od kilku tygodni można już próbować piwa „Za ostatni grosz”, którego pomysłodawcą jest właśnie Romuald Lipko. W tej chwili trunek jest dostępny w kilku lubelskich restauracjach, ale już od 20 grudnia trafi także do sieci sklepów „Biedronka”

Za produkcję nowego piwa odpowiada Browar Tenczynek. Początkowo na sklepowych półkach pojawi się lager, który cieszy się największą popularnością wśród klientów. Natomiast w dalszej perspektywie marka „Za ostatni grosz” ma obejmować piwa wielu rodzajów.

Wielbiciele muzyki zespołu Budka Suflera już zdążyli zauważyć, że nowe piwo nie tylko nazwą odwołuje się do słynnego albumu grupy. – Sama etykieta piwa to projekt autorstwa Ilony Jaszak. Ta koncepcja jest świadomym nawiązaniem do okładki płyty „Za ostatni grosz”. Projekt jest bardzo prosty i to zarówno w nim, jak i w samym piwie z Tenczynka tkwi prawda – powiedział portalowi spożywczemu Przemysław Bobrowicz, dyrektor ds. marketingu Browaru Tenczynek.

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o