Razem z trenerami z klubu GetGym stworzyliśmy dla Was cykl treningów, które pomogą wam w pracy nad wymarzoną sylwetką na wakacje. Tym razem bierzemy się za ramiona. Jeżeli chcesz nad nimi popracować: wyszczuplić, ujędrnić, albo wzmocnić siłę mięśni, to proponujemy nasz zestaw ćwiczeń.

Trenerka Ola Wójcik z klubu GetGym pokazała nam, jak wyszczuplić ramiona wykorzystując do tego rekwizyty, które znajdą się w każdym domu. Ćwicz w salonie, albo na dworze. Korzystaj z letniej, słonecznej pogody. A Twoje ramiona na pewno będą się pięknie prezentować w koszulkach na ramiączkach.

Opis ćwiczeń z wideo:

1. Stań w lekkim rozkroku ustawiając stopy na szerokość bioder. Weź w ręce obciążenie (np. butelki z wodą) i trzymaj nad udami. Lekko ugnij ręce w łokciach i podnoś je naprzemiennie przed siebie kończąc na wysokości twarzy i na boki kończąc na wysokości ucha.

2. Teraz popracujemy nad mięśniem naramiennym i bicepsem. Stojąc na lekko ugiętych nogach opuszczaj ręce do dołu z naprzemiennym wznoszeniem ich do góry. Pamiętaj, żeby łokcie były skierowane do przodu i nie uciekały ci na boki.

3. W tym ćwiczeniu podnoś ręce nad głowę. Staraj się nie opuszczać ramion za nisko. Pamiętaj o lekko ugiętych nogach w kolanach i napiętych mięśniach brzucha.

4. To ćwiczenie pozwoli ci popracować nas mięśniem naramiennym i piersiowym. Unieś ręce z obciążeniem przed siebie i krzyżuj ręce naprzemiennie na wysokości twarzy – raz jedna ręka wyżej, raz druga.

5. Rozciąganie wykonaj przy ścianie. Oprzyj rękę o futrynę ugiętą pod kątem 90 stopni i delikatnie wypychaj klatkę piersiową do przodu. Po takim treningu rozciągnięte mięśnie będą prezentować się o wiele lepiej.

Podsumowanie

Pamiętaj, żeby powtórzyć prezentowaną serię 4 razy z 30-sekundowymi przerwami. Taki kompleksowy trening ramion na pewno przyniesie szybkie efekty.

Jeżeli ćwiczenia z obciążeniem to za dużo – możesz je odłożyć, ale pamiętaj, że efektywny trening, to taki, na którym dajesz z siebie 110 procent 🙂

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o