Trwa nasz konkurs dla par „Wygraj weekend w Hotelu Alter”. Przechodzimy do głosowania. Od dziś do 21 sierpnia 2019 roku możecie zagłosować na ulubioną parę i zdecydować, która z nich spędzi romantyczny weekend w pięciogwiazdkowym hotelu Alter w Lublinie.

Na nasz konkurs wpłynęło wiele zgłoszeń. Wybraliśmy 19 par, na które już teraz można głosować. Z jednego urządzenia można oddać tylko jeden głos co 24 h. Głosowanie potrwa do 21 sierpnia 2019 roku do północy. Ogłoszenie wyników nastąpi do 23 sierpnia 2019 roku.

Nagrodą w konkursie jest weekend dla pary w pięciogwiazdkowym hotelu Alter w Lublinie w dniach 30.08-01.09. 2019 (noclegi wraz ze śniadaniami). Nagroda trafi do tej pary, która otrzyma najwięcej głosów w głosowaniu internautów na portalu Lubelski.pl.

Odebranie nagrody będzie również oznaczać zgodę na sesję zdjęciową na terenie Hotelu Alter oraz w jego okolicach, która zostanie wykorzystana na portalu Lubelski.pl, w magazynie Lubelski.pl Premium oraz przez Hotel Alter w materiałach dotyczących konkursu.

OPISY PAR

1. Kamila Kwaśniak i Paweł Blicharski

Nasz związek to przede wszystkim relacja oparta na przyjaźni i zaufaniu, gdzie można na siebie zawsze liczyć. Wspieramy się, co w związkach jest najważniejsze. Razem wyznaczamy sobie nowe cele. To wszystko sprawia, że w naszym związku nie brak niczego. Szczęście, zdrowie oraz wspólne plany na dalsze lata.

2. Emilia Dejek i Marcin Nowosielecki

Jesteśmy parą od 5 lat, a w przyszłym roku planujemy ślub. Poznaliśmy się na studiach i tak już pozostaniemy razem. Lubimy wspólnie podróżować, oglądać filmy i bawić się ze znajomymi. Zawsze jest dobrze spędzić razem wspólny, spokojny weekend w hotelu Alter.

3. Hanna i Bogdan Jankowscy

Postanowiliśmy ujawnić Wam „całą prawdę” o nas i niestety nie jesteśmy idealnym małżeństwem. Kłócimy się bardzo regularnie. I dzięki Bogu, że tak jest! Bo w przeciwnym razie pycha wyprzedziłaby nas o 10 kroków, a tak jest tylko o 9 przed nami. Jesteśmy odbierani jako pełne radości i miłości małżeństwo – pod tym możemy się podpisać. Jedno jest pewne i to usłyszeliśmy podczas homilii w dniu naszego ślubu – Bogdan jest najlepszym Mężem dla Hanny, a Hanna jest najlepszą Żoną dla Bogdana i to się dopełniło tamtego dnia. Zatem pod tym kątem jesteśmy najlepsi.

4. Klaudia Jaśkiewicz i Damian Rowka

Od samego początku różniliśmy się diametralnie. On dusza towarzystwa, uwielbiąjacy spędzać czas w czterech kątach. Ona cicha, szara myszka, mająca tysiąc pomysłów na godzinę. Podobno przeciwieństwa się przyciągają i tak to było w tym przypadku. Los chciał, że zostaliśmy parą. Od przyjaźni i długich dialogów na messengerze aż po pierwszy pocałunek. Mimo wzlotów i upadków ciągle razem.

5. Małgorzata i Krzysztof Kasperkowie

Ponad 26 lat temu dwoje ludzi wsiadło do pojazdu zwanego małżeństwem i wyruszyło w nieznaną podróż zwaną wspólnym życiem. Droga bywała różna, prosta i szeroka, w innym roku wyboista i kręta. Nie obyło się bez ostrych zakrętów. Przybyło nam pasażerów: 25 lat temu dwoje, a 14 lat później dosiadł jeszcze jeden. Życzymy sobie i im szczęśliwej podróży. Ważne, żeby na postoju jedno nie zapomniało zabrać drugiego. I żeby zmieniać się za kierownicą i dać pokierować drugiej osobie.

6. Ania i Sebastian Kieszonkowscy

Jesteśmy parą od 6 lat. Początki naszego związku były bardzo wymagające, jedno studiowało w Lublinie, drugie pracowało w Warszawie. Odległość nie ułatwiała budowania relacji, jednak wytrwaliśmy i w ostatnią sobotę lipca powiedzieliśmy sobie sakramentalne „tak” w gronie najbliższych. Teraz na pewno nie będziemy już musieli żyć osobno 🙂

7. Marlena Kleinschmidt i Tomasz Flis

Jesteśmy razem 9 lat, od miesiąca mieszkamy razem w Lublinie i za rok mamy zamiar się pobrać. Poznaliśmy się przez portal ilove.pl. To było jak z bajki – zimą jechał do mnie ponad 500 km przy mrozie minus 20 stopni. Zakochał się od pierwszego wejrzenia i od tego czasu spełnia wszystkie moje marzenia, te małe i duże. Od miesiąca mieszkamy razem w pięknym mieście Lublin. Za rok spełni się nasze wspólne największe marzenie, czyli nasz ślub.

8. Basia Klupa i Kevin Paumier

Dwa kraje – Francja i Polska, dwa miasta – Paryż i Warszawa, dwie różne kultury, a jednak dwie pasujące do siebie połówki. On czuły, uśmiechnięty, ciekawy świata. Ona radosna, zwariowana i spragniona przygód. Spotykają się co miesiąc w różnych zakątkach Europy. Razem poznają nowe, nieznane im miejsca. Albo odkrywają na nowo te bliskie ich sercom. Gdzie spotkają się we wrześniu? Na pewno w Lublinie w hotelu Alter.

9. Dorota Szypulska i Krzysztof Kosmala

Para Śmieszków, którzy czerpią z życia, ile się da. Kreatywni i bardzo lubiący wyzwania! Od 2 lat zakochani w przebywaniu ze sobą, w rozmowach i spojrzeniu. Wciąż poszukujemy głębin naszych dusz i z ciekawością odkrywamy siebie. Nastawieni na piękne, rodzinne życie w przyszłości.

10. Katarzyna Kuryło i Mateusz Kisielewicz

Jesteśmy parą od 3 lat, poznaliśmy się na szlaku w górach. Połączyły nas wspólne pasje – podróżowanie, kolarstwo i zdobywanie górskich szczytów. Razem odwiedziliśmy już ponad 30 państw i zdobyliśmy 1/3 korony gór Europy, przejechaliśmy kilka długodystansowych szlaków rowerowych i wciąż szukamy nowych wyzwań. Mamy wspólną wizję przyszłości, np. oboje zamiast mieszkania kupilibyśmy kamper. Na co dzień mieszkamy w małej miejscowości w woj. opolskim, gdzie po pracy cieszymy się kontaktem z naturą podczas krótkich wycieczek rowerowych czy na rodzinnym grillu.

11. Agnieszka i Kamil Milewscy

Małżeństwo od 21 września 2013 roku. Ona – mama na pełen etat, całe dnie i noce spędza z synami: prawie dwuletnim Tymonem i ponad pięcioletnim Oskarem. On – tata na odległość, pracuje w delegacji w Holandii, z rodziną spędza trzy dni co dwa tygodnie i wieczory na videorozmowach.

12. Aga i Mariusz Obidzińscy

Jesteśmy małżeństwem od 11 lat. Już za miesiąc kolejna rocznica. Lubimy spędzać czas razem pływając, oglądając dobre filmy i chrupiąc popcorn. Nasza córeczka to nasz świat, zabieramy ją wszędzie, gdzie można.

13. Natalia i Mariusz Olszewscy

Życie z jednym człowiekiem przez lata nie jest łatwe. W końcu rodzicie się i dorastacie w dwóch różnych domach, macie inne doświadczenia i oczekiwania od partnera. Jesteśmy parą od 7 lat. Przeżyliśmy razem już tak wiele, że nie jedno małżeństwo z wieloletnim stażem złapałoby się za głowę. Bywało wesoło i smutno, dobrze i źle, ekscytująco i nudno, razem i osobno. Jednak cokolwiek by się nie działo wciąż patrzymy na siebie tak jak na tej fotografii. To musi być prawdziwa miłość.

14. Agata Tarkowska i Grzegorz Hawrył

Grzesia poznałam dzięki mojej rodzinie, która stwierdziła, że będziemy idealną parą. Moją reakcją było jedno zdanie: „Po moim trupie”. 22 sierpnia minie 5 lat odkąd jesteśmy razem, na dobre i złe. Wspieramy się wzajemnie, spędzamy razem czas, a przede wszystkim, co najważniejsze – śmiejemy się razem i jesteśmy po prostu szczęśliwi. W naszym związku były wzloty i upadki, a nawet prawdziwe burze z piorunami. Na szczęście udało nam się to wszystko przetrwać szczerymi rozmowami i miłością, która wszystko przetrzyma. Teraz wspólnie odliczamy do 23 sierpnia 2020 roku, kiedy to przed Bogiem i naszymi najbliższymi, patrząc w oczy, będziemy sobie ślubować miłość, wierność i uczciwość małżeńską aż do śmierci.

15. Ewelina Tatarczak i Mateusz Szczerba

Jesteśmy ze sobą 8 lat i w tym roku w sierpniu, a dokładnie 24 sierpnia bierzemy ślub. Nasz związek dorastał razem z nami. Mieliśmy po 17 lat, kiedy zaczęliśmy się spotykać, a dzieliło nas prawie 100 kilometrów – dzisiaj to mała odległość, ale wtedy dla dwojga młodych ludzi bez samochodu to była przepaść. Dotrwaliśmy do dnia dzisiejszego i bardzo się mocno się kochamy. Weekend w hotelu byłby dla nas pięknym prezentem ślubnym.

16. Katarzyna Wojda i Miguel Angel Hernandez

Poznaliśmy się w Meksyku na lotnisku przez portal dla podróżników. Można śmiało powiedzieć, że to była miłość od pierwszej rozmowy. Przegadaliśmy wtedy 8 h jedząc tacos i popijając mezcal. Początki były trudne, na odległość, pełne niepewności i rożnych emocji. Aktualnie od roku wspólnie mieszkamy w Polsce. Miguel uczy mnie hiszpańskiego oraz tańców latino, ja jego języka polskiego i gotowania. Uwielbiamy nasz miks kultury meksykańskiej i polskiej.

17. Karolina i Jakub Wołkowie

Piękni, młodzi i nadal zakochani. Poznaliśmy się na weselu, gdzie oboje byliśmy osobami towarzyszącymi dla innych. Od tamtej pory znamy się już 15 lat, a małżeństwem jesteśmy od 13. Mamy dwójkę cudownych dzieci: chłopca – Patryka i dziewczynkę – Paulinkę. Spędzamy ze sobą każdą nadarzającą się chwilę i okazję. Razem jeździmy na mecze piłki nożnej, jeździmy na rolkach i rowerze,wspólnie wędkujemy, czytamy książki i gotujemy. Z wielką przyjemnością wybierzemy się na romantyczny weekend we dwoje. W ciszy, spokoju, luksusie i bez dzieci, psów, reszty zwierzaków, telefonów i problemów.

18. Magdalena Wrona i Piotr Kurzejewski

Jesteśmy parą od 7 lat w tym roku. Piotr oświadczył mi się w bardzo magicznym zacisznym kamieniu nad Czarnym Stawem pod Rysami. Mamy wspólne pasje, jak pokonywanie szlaków w naszych pięknych Tatrach oraz wspólnie kochamy biegać. Razem się wspieramy w dobrych i złych sytuacjach życiowych. Mały relaks w hotelu byłby czymś wspaniałym dla nas.

19. Adrianna Zając i Paweł Rudnicki

Jesteśmy szczęśliwą parą od 3 lat. Poznaliśmy się w momencie, gdy męska połówka tymczasowo przeprowadziła się z Lubelskiego do Małopolski. Od razu się w sobie zakochaliśmy. Mieszkamy razem, prowadzimy wspólny biznes, jesteśmy szczęśliwymi opiekunami rocznego kota. Jesteśmy osobami bezdzietnymi z wyboru, nie planujemy też ślubu – związki są ok! I uwielbiamy Lublin!