W związku z trwającą epidemią koronawirusa Zarząd Transportu Miejskiego podjął decyzję o wydłużeniu terminu zawieszenia ważności biletów okresowych o kolejny okres dla wszystkich osób, które złożyły wnioski z taką prośbą.

Wnioski w sprawie zawieszenia ważności zakupionych biletów okresowych, złożone dotychczas do ZTM, zostaną automatycznie przedłużone. Tym samym osoby, które złożyły już wniosek o zawieszenie biletu, nie muszą wysyłać go po raz kolejny.

Osoby, które chcą „odwiesić” bilet okresowy, którego ważność jeszcze nie upłynęła, muszą przesłać stosowną informację zawierającej numer karty i datę ponownego rozpoczęcia korzystania z biletu, na adres ztm@ztm.lublin.eu. Po przesłaniu tej informacji można korzystać z biletu okresowego do końca jego pierwotnej ważności, czyli daty ustalonej w momencie zakupu biletów.

Z kolei osoby, które złożyły wniosek o zawieszenie biletu i upłynął już termin jego ważności, a chcą ponownie korzystać z komunikacji miejskiej, powinny zakupić nowy bilet np. w automatach albo przez sklep www. One nie muszą przesyłać informacji o rozpoczęciu korzystania z biletu.

Odzyskanie „zawieszonej” w ramach procedury „Stop bilet” części biletu nie odbywa się automatycznie. Po ustaniu zagrożenia epidemicznego i przywróceniu standardowej bezpośredniej obsługi klientów w punktach ZTM, pasażerowie będą mogli, w dowolnie wybranym przez siebie terminie zgłosić się do punktu wraz z kartą. Jeśli jednak jest to niezbędne obecnie, można to zrobić w punkcie przy ul. Nałęczowskiej 14 w godzinach od 11 do 13.

ZTM wydłuża również termin zwieszenia imiennych biletów okresowych dla uczniów i studentów do 26 kwietnia.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments